Δράση Ενεργού Πολίτη στην Β’ Γυμνασίου
Στο πλαίσιο των δράσεων για τον Ενεργό Πολίτη, οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου του σχολείου μας υπό τον συντονισμό της εκπαιδευτικού κ. Σουλτανιά Α, παρουσίασαν το θεατρικό σκετς με τίτλο «Πράσινες Υποσχέσεις», με θέμα τη βιώσιμη ανάπτυξη και την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση. Μέσα από χιουμοριστικούς διαλόγους και σατιρικές σκηνές, οι μαθητές ανέδειξαν ένα ιδιαίτερα σημαντικό και…
